Przed każdym zakupem materiałów należy bezwzględnie skonsultować się ze Skarbnikiem Oddziału lub z Koordynatorem Programu Stałego, w którym działasz. Podstawą do otrzymania zwrotu poniesionych kosztów jest POPRAWNIE wystawiona faktura VAT. (faktura musi być ORYGINAŁEM, nie może to być ksero)
Dane do faktury:
Międzynarodowe Stowarzyszenie Studentów Medycyny IFMSA-Poland (BEZ SPACJI PRZED I PO MYŚLNIKU)
Oczki 1A 02-007 Warszawa
NIP: 521-15-79-152
Fakturę należy na odwrocie opisać w następujący sposób:
„ Faktura za zakup …………………….., na potrzeby akcji………….., organizowanej w dniu ………. w ramach Programu Stałego ds. ……. ”
W opisie nie należy używać skrótów np. SCOPH. Pod opisem powinien znaleźć się Twój podpis oraz nazwa piastowanego stanowiska.
Przykład:
Wrocław, 10.04.2018 r.
Faktura za zakup materiałów na akcję „Szpital Pluszowego Misia”, która odbyła się 10.04.2018 r. w ramach Programu Stałego ds. Zdrowia Publicznego.
Proszę o zwrot poniesionych kosztów.
Jan Kowalski
Koordynator Loklany Projektu „Szpital Pluszowego Misia”
Opisaną fakturę należy zostawić w skrzynce Oddziału WrocławIFMSA-Poland i poinformować o tym Skarbnika Oddziału. (ze względu na tymczasowy brak skrzynki, w sprawie przekazania faktury należy kontaktować się ze Skarbnikiem Oddziału)
W przypadku faktur na zbyt wysoką dla Ciebie kwotę możesz poprosić o wystawienie faktury pro forma. Należy opisać ją identycznie jak fakturę zwykłą i jak najszybciej przekazać Skarbnikowi Oddziału. Przy odbiorze towaru otrzymasz zwykłą fakturę, którą tak samo jak fakturę pro forma opisujesz i zwracasz Skarbnikowi.
Skarbnik Oddziału - Magdalena Jakubowicz
e-mail: skarbnik@wroclaw.ifmsa.pl
Bądź na bieżąco
IFMSA-Poland Oddział Wrocław
ifmsa_poland_wroclaw
IFMSA-Poland