Wtorek
Pierwsza część (ze względu na pandemiczne ograniczenia) coorocznej akcji mającej na celu zwrócenie uwagi na profilaktykę infekcji przenoszonych drogą płciową ze szczególnym uwzględnieniem ryzyka zakażenia HIV. Jako, że w tym roku fizycznie tramwaj nie mógł wyruszyć na ulice w maju, utworzyliśmy skierowany do szerokiego grona odbiorców komplet indywidualnych treści ulotek informacyjnych specjalnie dopasowanych pod różne grupy targetowe (ulotki do klubów seniora, szkół, szkół rodzenia, basenów itp.). Akcja toczyła się również w mediach społecznościowych, pozwalając na dotarcie do szerokiego grona odbiorców i modelowanie ich zachowań, niwelowanie stereotypów i lęków związanych z procedurami medycznymi czy kontaktami z osobami seropozytywnymi, a także promocję powszechnego wykonywania testów w kierunku HIV, stosowania profilaktyki PEP i PreP oraz życia i codziennego funkcjonowania osób zakażonych.
Media społecznościowe - Fb i Ig
dolelowe punkty kolportażu ulotek informacyjnych skierowanych do różnych grup odbiorców