polski english

Faktury

 

Przed każdym zakupem materiałów należy bezwzględnie skonsultować się ze Skarbnikiem Oddziału lub z Koordynatorem Programu Stałego, w którym działasz.

 

Aby IFMSA-Poland mogło zwrócić Ci pieniądze, za koszty poniesione podczas przygotowywania akcji, należe wziąć fakturę na poniższe dane:

MIĘDZYNARODOWE STOWARZYSZENIE STUDENTÓW MEDYCYNY IFMSA-POLAND 
UL.OCZKI 1A 
WARSZAWA 02-007

NIP: 521-157-91-52

 

UWAGA:

  • Na fakturze musi się znaleźć pełna nazwa stowarzyszenia, bez stosowania skrótów; jeżeli jest taka konieczność, poproście o jej własnoręczne wpisanie
  • NIE podpisuj faktury w miejscu: "Podpis osoby upoważnionej do odbioru faktury VAT" !!
  • Przed dostarczeniem faktury, sprawdź, czy wszystkie dane się zgadzają - w przeciwnym wypadku, poproś o wystawienie nowej faktury/noty korygującej

 

Fakturę należy na odwrocie opisać w następujący sposób:

„ Faktura za zakup …………………….., na potrzeby akcji………….., organizowanej w dniu/dniach ………. w ramach Programu Stałego ds. ……. ”    

Pod opisem powinien znaleźć się Twoj podpis oraz nazwa piastowanego stanowiska.

 

Opisaną fakturę należy zostawić w siedzibie IFMSA o/ Wrocław i poinformować o tym Skarbnika Oddziału.

*

Dyżur

Brak dyżurów
w najbliższym czasie

Adres e-mail
*
Hasło
*
Zapamiętaj mnie

Zapomniałem hasła

Rejestracja

Ważne dokumenty

Wszystkie dokumenty

Newsletter

E-mail

Współpraca

© 2017 IFMSA-Poland Oddział Wrocław
Realizacja: indemi.pl     projekt graficzny: Wasacz.pl